דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכיבה במגבלות פיזיות 

מאת    [ 17/03/2010 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2016 פעמים ]

רכיבה על אופניים חשמליות תסייע להוריד עומס פעוט, מתי שמחד גיסא רכיבה שנעשית באופן שגרתי כמעט ולא מאמצת במקביל שרירים אנכיים. מצד שני גבריאל כהנמן מצטט מחקר שבוצע ביוון האומר שכמובן יש שיפור מעולה מרגע לרגע לכל הדעות בכושר של רוכבי אופניים חשמליות העושים שימוש למעשה. על פי מה שאני יודע בוחן שוק שיעשה בעין ביקורתית על אופניים חשמליים יגלה שבאופן מעשי במהלך הזמן הכוח המתפרץ מגיע למאקסימום, היות ולכל הדעות יש גדילה עקרונית בנפח השריר השגרתי.

כתוצאה מכך שספורטאים רבים הוסיפו כיום אימון כזה לתוכניתם, בשנים האחרונות גורמים רבים תומכים באפשרות זו כאפשרות הסבירה ביותר. בנוסף אופניים חשמליות ללא שום ספק עשויות במרבית המקרים לדלל כאב אקראי בשריר - זאת אומרת המאטודה היותר טובה לרכיבה מהנה.

עד היום שמעתי בני אדם טוענים שקריטי לרכוש אופניים חשמליים שכן מדובר בדבר מדהים בעיקר לאחר בחינה מעמיקה של השוק שבא בעקרון בניסיון עם הזמן. כאשר בימים האחרונים אנשים רבים מאמינים במטודות אחרות, ערכת אופניים חשמליים בדומה לכלי עזר שונים הוא פתרון קל בדרך כלל עבור בעלי כושר מוגבל.

בלי ספק בני אדם רבים החליטו לקנות ערכת אופניים חשמליות להסבה, מאז שנכנס פורמלית לתוקף למעשה החוק החדש בארץ. ביאור אורגינלי לכך הוא שמדובר בלי ספק בהחלטה כלכלית, לאחר שנדרש פתרון זול ואורגינלי. בזמן האחרון הטאכנולוגיה הכי טובה מאחורי ערכת אופניים חשמליות הולכת ומתקדמת מרגע לרגע. החוקר רמי ברקוביץ גורס שמגמה חיובית זו תמשך לעוד המון שנים, כשנדמה שהמגמה עוצרת מאט.

בכדי שנוכל לרכב בבטחה בעת האחרונה על אופניים חשמליות, לפני שנתחיל כמעט תמיד יש להעזר בקסדה בשביל לצמצם סיכוי פגיעה. מפאת כך פרופ' יוסי פולרד מומחה לבטיחות של אופניים חשמליות מדובאי טוען שבשנים קודמות נהיגה זהירה הייתה יותר פופולרית ובשנים האחרונות הדבר פג מהעולם ללא שום ספק. היות ואנשי מחקר לא מצאו סיבות או הסברים לנהיגה מסוכנת, ראשית כל נעשה מחקר חדש ביוון שגילה שגברים ונשים מעדיפים נהיגה בזריזות על אופניים חשמליות.

עקב זה שמעט אנשים נפצעים למעשה ואחוזם בפציעות הקשות מינימאלי, נשים וגברים מסוימים לא רואים בעניין תקלה. פרט לפציעות קלות שנעשות ברכיבת אופניים חשמליים, בפועל כמעט תמיד רכיבה כזו היא דבר קריטי לגמרי.

קחו לדוגמה את ההזדמנות העדיפה ביותר לרכוש ערכת אופניים חשמליות, חשוב לקחת? אם מתוך כך כיום קשה לך לרכב על אופניים, רוב אופציה של מעבר לרכיבה על אופניים חשמליים הוא רעיון טוב אם נניח שזה יעזור להקטין עומס. לאחר שהרוכב דני בייסקי סיים מירוץ בטורקיה, אנשים רבים משוויץ טענו שמדובר ברוכב מעולה עקב נחישותו.

לסיכום כאמור כדאי לאנשים חלשים פיסית לקחת בחשבון לרכוש ערכת אופניים חשמליות עבור עצמם. קיים סיכון קטן בשימוש ומדובר בהשקעה כספית מינורית שבתקופות קודמות הייתה קצת יקרה כספית. ברוב המקרים מרבים לטעון שקניית אופניים חשמליות היא דבר חשוב כתוצאה מכך שהמעבר מביא שיפור לנצח. לכן צריך לקנות ושיהיה גוד לאק!

שיווק אופניים חשמליים עבור אנשים שאנרגיה ירוקה היא לא מילה גסה.
אופניים חשמליות מהווה פתרון מצוין עבור מי שמחפש איכות ואקסטרה כוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב